2022/07/22

奇蹟將一個一個出現,驚喜連連

喔主耶穌~  喔主耶穌~  感謝你,感謝你一切的安排。

神聖的意志將在今天實現,今天會是美好的一天,我們感謝今天一切的發生,奇蹟將一個一個出現,驚喜連連;奇蹟將一個一個出現,驚喜連連。

Father, thank You for the friends in my life who sharpen me, inspire me, encourage me, and make me better. 父啊,感謝祢在我生命中那些磨利我、激勵我、鼓勵我、讓我變得更好的朋友

Help me to know if there are relationships that are having a negative impact on me and dulling me. I want to walk with the right people. In Jesus’ Name, Amen.幫助我知道是否有些關係對我產生負面影響,讓我感到悶悶。 我想和對的人走在一起。 以耶穌之名,阿門。

沒有留言: